«شهید حججی» یک جریان در دل تاریخ است

شهردار تهران با بیان اینکه شهید حججی یک جریان در دل تاریخ است، گفت: اطمینان داریم تا زمانی که اسلام و فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی وجود دارد، در دفاع از اسلام درنگی به وجود نخواهد آمد.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی نجفی در کنگره بزرگداشت شهدای مدافع حرم فاتحین گفت: ما اطمینان داریم تا زمانی که اسلام و فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی وجود دارد و تا زمانی که جوانان مسلمان به فرهنگ شهادت مسلح هستند، در دفاع از اسلام و مسلمانان لحظه ای درنگ، کوتاهی و قصور به وجود نخواهد آمد و گزندی به سرزمین های اسلامی وارد نخواهد شد.

وی افزود: راه انقلاب، اسلام، سرافرازی و بزرگی در جامعه اسلامی ادامه خواهد داشت و شهید حججی یک نفر نبود، بلکه یک جریان بود که در دل تاریخ جاری است.

شهردار تهران با بیان اینکه جریانی که از صدر اسلام تا امروز در دل تاریخ منشا حرکت، حرارت، شور و شهادت بوده است،گفت:ما مطمئن هستیم تا زمانی که این جریان ادامه دارد دنیای اسلام، جامعه مسلمین از هرگونه گزند و آسیبی که دنیای استکبار و صهیونیسم بخواهد برای آن وارد کند، مصون خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه شهدا از هر ملت، شکل و زبان در یک چیز مشترک بودند و آن مردمی بودن آنها بود،اظهارداشت: شهدایی از مردم، با مردم و شهدایی که برای مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و همه این اشتراکات شهدای عزیز ما هم واسطه نقطه مشترک اصلی آنها یعنی اعتقاد به اسلام و خداوند اخد و واحدبود.


کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت دانش پیام بامداد است.

طراحی و برنامه نویسی توسط : کیامیکس